New version QSystem 21.1 is available!

twitter  

Функциональность QSystem
× Electronic Queue Management System QSystem

Tell us and our members about QMS QSystem. Ask a question about possibilities. Discuss the strengths and weaknesses of the QMS QSystem.

Continuously ticket number

Больше
7 года 11 мес. назад #2254 от sanco
sanco создал эту тему: Continuously ticket number
Hello everyone. I need your help. Suppose that I have 9 services. There is no prefix for any services. And all services under the root service. I want to print continuously ticket number when customer get ticket. For example when one customer choose service_a the ticket number will be 1. And then second customer comes and gets service_b. Instead of numbering from 1 I want to print 2. If someone choose service_c it will print 3. Shortly when we choose one service always ticket number increase. I want to do the same thing.

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
7 года 11 мес. назад #2255 от sanco
sanco ответил в теме Continuously ticket number
I found. Just change numbering type from 1 to 0 in net table.

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
7 года 11 мес. назад #2256 от Evgenic
Evgenic ответил в теме Continuously ticket number
Try to use admin app. It will be much conveniently.

В очереди все первые. Каждый в своё время.

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Время создания страницы: 0.043 секунд
Работаем с QSystem